Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Уроки
Главная » 2011 » Февраль » 28
Всі: опрацювати ст.242-260 підручника, вивчити вірші О.Пушкіна "Я мить чудову пам'ятаю", "Я вас любив". Високий рівень: Який вірш є підсумком романтичного періоду творчості Пушкіна?( відповісти письмово ).
|
Всі: вивчити один із сонетів Міцкевича. Достатній рівень: проаналізувати один із сонетів ( письмово). Високий рівень: міні-твір " Світ вічної природи і минущих людських пристрастей у "Кримських сонетах" Міцкевича.
|
Всі: вивчити вірш " Альбатрос", письмовий аналіз. Високий рівень: творче завдання: " Сформулюйте і запишіть вашу згоду /незгоду/ із розумінням Краси та Зла в творчості Бодлера".
|
Всі: виразне читання поезій збірки " Квіти зла". Достатній рівень: дати відповідь на питання, обгрунтувати: Бодлер протиставляє свою поезію Готьє. Чи вважає себе послідовником " вчителя та друга"?. Високий рівень: підготувати повідомлення на тему: Проблема "поет і натовп" у творчості Пушкіна, Лермонтова, Гейне, Некрасова".
|
Всі: прочитати пісню 33 частини " Рай". Достатній рівень: створити схеми - малюнки на тему:" Символи в поемі Данте". Високий рівень: відповісти на питання 14 ст.207 (письмово).
|
Всі: вправа 12, 13, 14 - зробити письмово. Достатній, високий рівень: написати твір " Спорт в нашому житті".
|
Всі: вправа 2(а) на ст. 118 - записати нову лексику, вправа 2 (в) ст. 118 - з'єднати слова із значеннями, вправа 2 (с) ст. 118 - заповнити пропуски словами з вправи 2 (в) ст. 118. Достатній, високий рівень: вправиа 4 ст. 119 - прочитати діалог, вправа 6 ст. 120 -запам'ятати нову лексику,вправа 7 ст. 120 - перекласти текст.
|
Всі: вправа 1 на ст. 90 - прочитати і зрозуміти вірш, вправа 2 ст. 90 - познайомитися з музичними жанрами, вправа 5 ст. 91 - утворити словосполучення. Достатній, високий рівень: вправиа 3 ст. 91 - перекласти текст, вправа 4 ст.91- відповісти на питання за текстом, вправа 8 ст.92 - написати твір на тему: " Музика частина нашого життя".
|
Всі: вправа 1 на ст. 89 - розкрити дужки, вправа 2 - зробити накази і інструкції у непрямій мові. Достатній, високий рівень: вправиа 3 ст. 87 - поставити дієслова у певній часовій формі, вправа 5 ст.88 - написати твір про улюбленого українського письменника.
|
Всі: вправа 1(а) на ст. 109 - знайти предмети на малюнку, вправа(в) відповісти на питання, вправа 3 (а) ст. 110 - записати нову лексику і з'єднати слова з їх занченням. Достатній, високий рівень: вправиа 3(в) -перекласти текст відповісти на питання.
|
Всі: вправа 1 на ст. 100 - перекласти текст,відповісти на питання, вправа 2 ст. 100 -з'єднати назви країн і їхні прапори. Достатній, високий рівень: вправиа 3 ст.101 -перекласти і вивчити текст.
|
Всі: вправа 6 на ст. 104 - перекласти текст,вправа 5 ст. 104 -запам. хобі Достатній рівень: вправи 2 ст.103 - запам'ятати граматичну структуру - я збираюся робити це. Високий рівень: написати твір " Моє хобі".
|
Всі: вправа на ст. 103 - записати нову лексику. Достатній рівень: вправи 1,2 ст.102 - 103 - перекласти тексти з використанням нової лексики Високий рівень: скласти таблицю у формі асоціативного куща з теми : "Mоє хобі",вправа 3 ст.104 - відповісти на питання за змістом діалогів.
|
Всі: вправи 1,2,4,ст. 102 -переклад речень в заперечній формі. Достатній рівень:вправа 4 , ст. 102 - 104, вправа 5, ст. 104 (відповісти на питання) Високий рівень: підставити із скриньки слова- вправа 5 ст. 104, вправа 6 ст.104- вивчити вірш.
|
Всі: вправи 1,2,3,ст. 1002 -103_ записати нову лексику. Високий рівень:вправа 3(робота з малюнками, відповісти на питання).
|
Всі: вправи 1,ст. 100 _ записати нову лексику, ст.100 - 101 - записати нову лексику і перекласти речення. Високий рівень:вправа 1,2,3(вивчити нову лексику і відповісти на питання по кожному малюнку, скласти кілька питань).
|
Всі: вивчити назви тварин і де вони живуть, вправи 1,2,3. ст. 106 _ закінчити речення. Високий рівень:вправа 2(вивчити) ст. 66, вправа 3 ст. 66 -67 (письмово)
|
Шановні батьки! Прошу Вас в ігровій формі приділити увагу своїм дітям.
Повторіть додавання і віднімання в межах 10. Допоможіть закріпити знання про букву"я", позначення нею звуків [йа]. Звук [ж], букви"Ж","ж" (же). Попрацюйте з дитячою книжкою. Прочитайте дітям українські народні казки "Лисиця і Журавель", "Івасик - Телесик", "Котигорошко" Обговоріть зміст казок. Намалюйте разом з дітьми малюнки до них.
|
Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Задачі, що передбачають суми трьох і двох чисел. Задачі на дві дії, що передбачають знаходження невідомого компонента. Всі: №№ 768, 769, 770, 771, стор. 115. Вивчити правило стор.115. Середній рівень: №№ 772, 774, стор.115. Достатній і високий рівні: №№776,777, стор.116, скласти і розв'язати задачу, подібну до задачі № 763.
|
Тема. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Розв'язування задачі на різницеве порівняння двох часток за поданим планом. Всі: №758, №759,№760, №761, стор. 114. Середній рівень: №763, №764, стор.114. Достатній і високий рівні: №765, №767, стор. 115.
|
Тема. Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і на 0. Задачі на дві і три дії. Всі : № 751, стор112, № 752, №753, №754, стор. 113. Вивчити правило стор.113. Середній рівень: № 754, №755, стор. 113. Достатній і високий рівні: №757,стор. 113, скласти задачу обернену до задачі №755, стор. 113.
|
Тема. Творчість Анатолія Костецького. А. Костецький " Бюро знахідок."
Всі: виразно читати вірш "Бюро знахідок" стор. 51 - 53. Знайдіть у бібліотеці книжку творів А. Костецького і прочитайте вірш повністю. Високий рівень: доповніть текст новими епізодами. Що ще можна знайти у чарівному бюро знахідок.
|
Тема. Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними іменниками. Всі: впр.111, впр.112, впр.113, стор. 49 -50. Середній рівень: впр.114, стор. 50. Достатній і високий рівні: впр.115, стор. 51.
| |
|
|